Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість, – одна з умов відчуття життєвої повноцінності.
Прагнення «знайти себе», стати «самим собою», індивідуальністю – неодмінна ознака юності.
Своє майбутнє випускники визначають за довго до останнього шкільного дзвінка. Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться їхнє подальше життя та як вони в ньому будуть себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності.
У реаліях сьогодення, коли у нашій країні другий рік триває війна, ліцеї міста підтримують тісний зв’язок з деякими професійними та вищими навчальними закладами Дніпропетровської області, а також іншими навчальними закладами України.
У квітні – травні вищі навчальні заклади України надсилають закладам загальної середньої освіти поточну інформацію щодо можливостей подальшого навчання випускників.
Цього навчального року таку інформацію ліцеї нашого міста отримали від Дніпропетровського державного аграрно – економічного університету, Харківського національного автодорожного університету, Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, Дніпровського центру професійно – технічної освіти та ін.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій запропонувала випускникам перелік навчальних закладів ДСНС України та розповіла щодо переваги навчання у цих закладах. Представники військового комісаріату м. Павлограда організували для учнів 11-х класів онлайн –зустріч з представниками вищих військових навчальних закладів України.
Крім того, представники Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» двічі зустрілися з випускниками особисто і запропонували цілий спектр спеціальностей, які можуть обрати учні.
Для учнів 9-11 класів відбулося традиційне щорічне відвідування дня відкритих дверей, який було проведено на базі Тернівського професійного гірничого ліцею.
До того ж, психологами ліцеїв для учнів 9 класів було проведено професійне діагностування «Готовність учнів до вибору профілю навчання».