29.08.2024 р. в м. Тернівка пройшов щорічний захід для освітян – серпнева нарада для керівників навчальних закладів. Розпочалась нарада з хвилини мовчання в День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.
Керівники навчальних закладів міста, закладів загальної середньої освіти, Тернівського професійного гірничого ліцею ділилися досвідом роботи з організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.
Викладач дисципліни “Захист України” Тернівського ліцею №7 Сергій Смалій ознайомив присутніх із особливостями запровадження в закладах загальної середньої освіти оновленої модельної програми “Захист України” та змінами до Типового переліку обладнання кабінету “Захист України”, оскільки, як зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий:” Сьогодні наше завдання – підготувати молодь до викликів сучасного світу, який стрімко змінюється… оновлення програми предмета “Захист України” спрямовано на формування важливих життєвих навичок: від надавання першої допомоги до розуміння сучасних технологій”.
Присутні з цікавістю заслухали виступи начальника відділу освіти Тернівської міської ради Володимира Ільчишина, методиста ЗДО “Горобинка” Вікторію Томішенець, директора Тернівського ліцею №5 Тетяну Німчук та директора ТПГЛ Оксану Загорську.
Подякою Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти нагороджено директора Тернівської гімназії №4 Олену Пятайкіну за проведення централізованих національних іспитів у 2024 році, за самовідданість, професіоналізм і націленість на результат щодо створення осередку академічних тестувань в експериментальних умовах воєнного стану.
Новий навчальний рік не обіцяє бути простим, але набутий попередній досвід роботи навчальних закладів під час дії воєнного стану свідчить про те, що і керівництво освітніх закладів, і педагоги готові до нових викликів. Міською владою, відділом освіти створюються умови для комфортного, безпечного навчання і виховання дітей, організовується харчування, відпочинок учнів у літніх пришкільних таборах. Педагогічні колективи працюватимуть над подальшою реалізацією реформування освіти за концепцією НУШ та пріоритетними напрямами роботи закладів освіти – гарантування безпеки освітнього середовища, доступність та якість освіти для всіх дітей, зокрема дітей з ООП та дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб.