технічних та якісних характеристик закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти Тернівської міської ради, вул. Сергія Маркова, буд.9, м. Тернівка, Дніпропетровська область, 51500, код ЄДРПОУ 23068809.
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя, 22830000-7 Зошити
Термін поставки товару: до 20.10.2025 р. включно.
Вид процедури закупівлі: Запит ціни пропозиції згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VI1I зі змінами з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-25-002255-a, UA-2025-09-25-002449-a,
UA-2025-09-25-002757-a
Кількісна характеристика предмета закупівлі:
Файли для документів А4 – 100 шт.
Коректори – 5 шт.
Клей-олівець – 15 шт.
Ручки кулькові – 30 шт.
Папки-реєстратори – 10 шт.
Клей ПВА – 5 шт.
Папки-швидкозшивачі – 50 шт.
Папки на зав’язках – 30 шт.
Папки-швидкозшивачі – 30 шт.
Зошити – 5 шт.
Зошити А4 – 5 шт.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками товари через мережу Інтернет та відповідає розміру бюджетного призначення.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 3455,00 гривень з ПДВ.